Esoz1110 28 senedir hayattayım ve hayatımın en igrenc dönemi hamilelik ve lohusalik dönemiydi (ben ölmedim ya daha da ölmen diyorum -dertten, stresten ve kavgadan-) ama bebeğim dünyanın en uslu bebeği sıralamasında 1. olmazsa yüzüme tükürün. 9 aylık olacak 1 kere ağlama krizini bırakın 10 saniyeden fazla ağlamadı. Ne gaz sancısı ne atak dönemi ne uyku problemi doğduğu andan beri cooook uslu 🧿🧿🧿🧿🧿 masallahhhhhh