Ben gayet rahat bir hamilelik geçirdim. Antalya’dayım sadece deprem zamanı çok çok üzüldüm, bi faydam olur mu diye sabahlara kadar uyuyamadım yaklaşık bir 2 hafta. Onun dışında stresli bir hamilelik geçirmedim ama oğlum sağolsun popomu yere koyamıyorum, akşama kadar yanımda başka biri olmazsa ağzıma lokma koyamıyorum. 7 aylık. Neyse tabi Allah sağlık versin 🙏🏻🌸