Babymomyy1 yaa çok tatlısın 🌺doğum travması olmasada uzun Bi normal doğum oldu, lohusalık nasıl oldu onu bilmiyorum çünkü eşimin işi dolayısıyla tek baktım bebeğime geceleri ağlamak dışında normal kafadaydım, eşim de evde olduğu sürece ilgileneceğinden eminim ama ben şuan yeni rahata erdim bozulmasını istemiyorum 🤗