askevlat07 çocuğumun kardeşi olmasını hep istiyordum.
Ama hayatla başka şeyler de yapmak istiyordum.
Geleceğimiz belirsizdi, başka bir şehirde yapayalnız yaşama durumum vardı.
Sonra amerikada mastera başvurdum(ilk çocuğumla yalnız gidecektim okumaya), burs falan filan süreç ilerlerken pandemi patladı. Bu bi işaret olmalı diyip masterı bıraktım, hamile kaldım😂
Gelecek belirsizliğini de görmezden geldim.
İkinci çocuk 2 yaşına gelince dediğim şey oldu ve ben iki çocukla istanbula taşınmak zorunda kaldım
Yaniii oluyor anacım bir şekilde oluyor, olmaması için ne kadar bahanen varsa olması için de o kadar sebebin oluyor. Çünkü hormonlar😁