Sorum başlıkta, ne düşündünüz de 2.cocuk olmalı dediniz, maddiyat dışında, benim kafam karışık ya, 31 aylık oğlum var, yanlız kalmasın mantığında değilim öyle düşünerek bebek yapma taraftarı değilim açıkcası ama insan nasıl kendini hazır hisseder ki o his nasıl geldi size, birde daha yeni rahata ermeye başladım dışarıda zorluyo bizi ama aşırı da değil yani genel olarak rahatlama zamanım geldi diyebilirim