ikiaslanannesi şimdi internetten baktım ağır bi ilaçmış bu sağlıkçılar neden böyle niye söylemiyorlar çocuklarımıza ne içiriyoruz napiyoruz bilgilendirsinler 5 günden fazla da verilmemesi gerekirmis hiç bahsetmedi alerjik ilaçmış ondan uyku yapıyormuş ama bizimkinin şikayeti sadece hırlama, öksürme ateş şükür ki yok uyuttuğu için çocuğun dengesini oynayıp bozacak