mrvbcr0 ikiaslanannesi Kızım 3 aylık aynı şikayetlerle gittik doktora bana kesinlikle buharı önermedi kuru hava olması gerekiyor dedi şurup ve damla verdi ama tam anlamıyla geçmedi 🤦🏻♀️ bronşit başlangıcı gibi dedi
ikiaslanannesi mrvbcr0 acaba daha küçük diye mi önermedi buharı. Gerçi benim bebeğimde 2 aylıkken bronşit başlangıcı demişti ama buhar vermişti
mrvbcr0 ikiaslanannesi Anlamadım ki havanın kuru olması gerekiyor dedi hastanede bir defa ilaçlı hava verdirdi sadece. Hasta olmasalar keşke hiç
sibelkilic ikiaslanannesi antıbıyotıkle anca ve bısı daha onerıcem sana mandalına kabuklarını yıka guzelce kaynat suyunu koy ılık bı sekılde ıcır oksurugu anında kesıyor gecene kdr buna devam et
ikiaslanannesi mrvbcr0 evet hasta olunca çok zorlayıcı oluyorlar ilac bile iciremiyorum peşinden koşuyorum