aslan-annesi 5 buçuk aylık bebeğim, kapalı tutayım aman görmesin bakmasın moduna girmedim hiç, ekran önüne izlesin diye de oturtmuyorum tabi, arada bakıyor ama çok dalarsa dikkatini dağıtıp oyuncaklara yöneltiyorum.. ama açık hep.. Ben hep yalnızım çünkü gelenim gidenim iki sohbet edeceğim kimse yok.. tv de olmasa sesiz sedasız bunalırım..