DrkAyz siz istediginizi soyleyip karsinizdaki kisi size cevap verince mi saygisizlik oluyor anneliginize laf yapmiyorum ben sadece baska alternatif cozumler sunuyorum bunuda siz kotuluk olarak algiliyorsunuz yoksa herkes gibi kimse cocugunun kotulugunu istemez her gun burda bunlarla ilgili cok post aciliyor ve benim arkadasimda bunu yasadi 2 yasinda okuma geriligi cikti bir baska arkadasiminda gozlerinde problem hani her gun 5 dk aslinda yinede etkiliyor cunku cocuk onu birkac gordukten sonra isteyecek bunu anlatmaya calistim ama yinede kalp kirdiysam ozur dilerim