asilim82_ 2 yıl boyunca evinde televizyon açmayan ben 😂 katı kurallarım olduğundan değil kızımla her anı yaşamak için ❤️ şimdi 26 aylık olduk hala nadir açarım. Çözümü basit açmayın televizyon miniklerde dönüp bakmasın.kızım çok erken konuştu bol bol oyun oynadık aktivite yaptık. Eğitici şeylere yöneldim bol bol konuştum 🥰 dışarı çıktık,parka gittik, boyama yaptık, duş aldık, evi altüst ettik 😂 yemek yaktık 🙄 yani vakit bir şekilde geçiyor