Ozlmyldrm ahh eminim buradaki herkes senin şu an içinde olduğun durumun ucundan kıyısından geçti, ben de senin gibi tam ortasında kaldım napcam diyerek geçtim. Utanarak soyluyorum ama göbek bölgemde kir kalıntısi kaldığını biliyorum🙈 eşime çocuğu uyurken bırakıp duşa girdiğimde uyandigi gibi kapıya gelip uyandı seni istiyor diye diye neredeyse iki ay doğru düzgün banyo yapamamıştim. Benim oğlum da çok gazliydi durmazdi ben çareyi sallanan Ana kucaklari var ya ona koyup mutfağa banyoya artık ne yapacaksam oraya koymakta bulmuştum. Şarkılar söyleyerek hallediyordum belki sizinki de bu yöntemi sever. Şu an 17 aylık olmak üzere o dönemler geçti gitti gülerek hatırlıyorum. Siz de öyle yapacaksınız gün geçtikçe o guldukce siz de bu günleri zorlukları unutacaksiniz emin olun💓