BENOYLEUYGUNGORDUMM siz asla bunu yapmadım diyebiliyor musunuz? Kusura bakmayın, samimi değilsiniz. İnsanlar yaralı, yorgun ve sizin yaptığınız bu yorum psikolojisi darmadağın olmuş bir annenin vicdan muhakemesine çok zarar veren bir yorum. Bebeğe bağırmak kim ister ya! Canının parçası savunmasız senden başka kimsesi yok.. ama o kadar yalnız bırakılıyoruz ki, o kadar yoruluyoruz ki, o kadar densiz yorumlara ve eleştirilere maruz bırakılıyoruz ki. Sizce anne bu psikolojiyle çocuğuna şefkatle sarılsa bile çocuk daha kötü hissetmiyor mu yani? Sesin tonu değil kalbin tonu da çok önemli. Bir kez de siz kırdınız bu üzgün anneyi, yalnızca dertleşmek istemiş. Bebeği annesine sarıldığında bir çıt sesini de sizin kırdığınız yerden duyacak. Yargılamayın, susun!