Ozlmyldrm Özlem hanım gerçekten olumsuz yorumları ağzım açık okudum. Lütfen ciddiye almayın, kimsenin anneliğinizi sorgulamaya hakkı yok. Kaldı ki bu insanların hiçbiri sizi tanımıyor bile. Tamamen insani bir durumdan bahsetmişsiniz. Kaç yıllık klinik psikologum binlerce seans yapmışımdır hiç öfkelenmeyen sinirlenmeyen insan görmedim. Bunlar her insanda olan, bizim için işlevi olan duygular. Vücudunuz size yorgunum artık destek almalısın diyor, alarm veriyor. Bu konuyu en başta eşinizle konuşmalısınız belki de onun evde olduğu vakitlerde desteği, sizin kendinize zaman ayırmanız dinlenmeniz çok şey fark ettirir. Sizin mutlu olmanız iyi hissetmeniz çocuğa da iyi bakılması demek. Size bir şey olsa çocuğa kim bakacak öyle düşünmek lazım. Ayrıca imkanınız varsa psikolojik destek almak da çok yardımcı olur bu süreçte. Sevgiler.