kukuliiii e tamamda bu mama miktarıda çocuğun kilosuna göre hesaplanan bişey mesela sütünüz azsa 90 cc 4 saat dayanmazki yani benim bebeğim 1.5 aylık 1 aylıkken 4.700 dü o kiloya göre bir doktorum üç saatte bir emzir üstüne 90 cc mama ver dedi e şimdi üstünden 15 gün geçti üç saati bekleyemiyor memede oyalamaya çalışıyorum üç saat olunca veriyorum mamayı e kilo aldıkçada cc miktarı artıyor yavaştan 100-110 yapacağım diğer doktorumda mamayı azalt iyi kilo almış diye ya sinir oluyorum sütüm yetsr zaten azaltırım kilo arttıkça ihtiyacıda artıyor e sütüm artmayınca mamayı arttırıyorum mecburi