nergiz4155 kukuliiii 4 saat değilde üç iki buçuk saatte bir verin bu dönemde istiyorlar gazlı mı çocuk benim doktor gazdan dolayı emmek istedi oluyor ağlıyor diyordu benim 6 aylık şuan boy 63 kilo 7300
kukuliiii nergiz4155 evet sütüm varken saatlerce emiyordu sadece orda susuyodu gazdan dolayı öyle kilo aldı zaten şuan bi sıkıntısı yok tamamen acıktığı için ağlıyor doyunca susuyo 2 saat sonra başlıyor gece 4 saate çıkabiliyo uyurken
sleepnessnami kukuliiii mamaya karşı değilim bebeğim doğduğunda 10 gün kadar ben de verdim mama anne sütünün muadili ben sadece doktorlardan dinlediğim kadarıyla bebek tok olunca anneyi daha az emer ve bu yüzden süt üretimi azalır tarzında açıklamalardan dolayı böyle dedim. Kusura bakmayın. Bebeğinizin annesi sizsiniz en iyisini siz bilirsiniz
masumbebegim kukuliiii 3 aylık bebek için çok mamayı azaltmasaniz bebeği diyete çekerler benim bebeğim 9 aylık 9.450 kilo
alparslan1_ kukuliiii maşallah. Brnce bu ölçüleri yazma buraya😂😂 samimiyetimle söylüyorum 6 aylık bebeğimi geçmiş. Nazar değmesin maşallah Subhanallah
kukuliiii Hazalibis alerji maması kullanıyoduk süt alerjisi vardı belirtiler geçti şimdi sma veriyorum en iyi bu geldi
kukuliiii Hazalibis evet sütüm ilk başlarda dolup taşıyordu buzlukşarı doldurmuştum birden kesildi ama gelende sapsarı tabi yetmiyor damla damla çıkıyor herşey genetikle ilgili bence ya
masumbebegim kukuliiii ben mama vermiyorum anne sütü 6 aya kadar şuan 9 aylık 9450 kilosu normal ek gıdaya başladık ama yine öyle çok kilo almıyor
vecihi Tüm doktorlar aynı şeyi diyor. Tamam haklılar anne sütü alsa daha iyi. Ama olmayınca olmuyor yani ne yapalım. Benim sütüm azaldı. Mama takviyesi yapıyorum. sanki zehir veriyorum. Aç kalmasındansa mama da veriyorum yani. Bazen 120 bazen 210 cc
kukuliiii vecihi anne sütü alsa daha iyi evet ama mama alanda aynı oluyor komşumun bebeği sırf anne sütüyle beslendi şuan yoğun bakımda zatüre bu bebeğin genetiğiyle bağışıklığıyla alakalı bir durum mama alıp çok çok sağlıklı olan bebeklerde var yediğimiz gıdalar hep hormonlu kimyasal eskisi gibi orjinal şeyler yokki sütümüzün içeriğide tertemiz değil
vecihi kukuliiii bağışıklığıyla alakalı. Mama yiyen de büyüyor. İlk zamanlar çok stres yaptım. Hiç gerek yokmuş. Nasıl ağladığını bağırdığını bilmiyor doktorlar bırak veya azalt mamayı diyorlar. Gelsin de dinlesinler. Ki hemen vermiyorum mamayı ağlasın diyorum ama krizlere giriyor