kukuliiii ayyy lütfen ya yine çok bilmişler gelmiş yok az ver yok kilosu çok her bebeğin gelişimi farklı bunu neden anlamıyorlar bebek aç mı kalsın aglamaktan helak mı olsun doktorda 4 saat biz duramayız aç 3 aylık bebek nasıl durcakmış ya bide şu mamayı bir rahat bırakın artık yok mama verme yok mama obez yapar niye yapsın bende mamayla büyümüşüm obez olmadım bu obez olur diyenler ilerde çocuklarina insallah abur cubur yedirmezler valla artık sinirleniyorum