ozlemtuncay46 Annelikmaceram bikini bölgesi tamemen bitmiyor diğer yerlerde tüy şeklinde çıkıyor 3 ay da 4 ayda bir gitmek yeterli oluyor yani 2. Paket şart bence
minikkbebegim Karansmmom 2019 da başladım aşırı tüylü biriydim hamilelikte dahil 1 yıldır gitmiyorum her yerim bitti çok şükür sadece tek tük cikiyor onlara atış yaptırmak için alacağım son paketi fiyatlar sürekli artıyor çünkü kişiden kişiye değişir tabi bitme süresi benim 2 paket lik seans ta bitti iki paket te 8 seans 8 kontrol şeklindeydi
Asyasemin2013 Annelikmaceram eğer beyaz tenli ve kıllarınız sert siyahsa alexandrayt var(nasıl yazılıyor tam bilmiyorum okunduğu gibi yazdım). Sadece sağlık kuruluşları yapıyor. Diğer yerlerden kuaförlerde yapılan lazerlere para dökmeyin. Bende 3 seansta kıllarım tek tük tüy olarak var. Doğumdan 6 ay sonra gel dediler 3 ay sonra gidecwğim. Nasıl güzel bi rahatlıkmış anlatamam. Bi kadının kendine yapacağı en güzel yatırım
asortikpanda Asyasemin2013 bende bir hastaneyle gorustum alexanderite candela pro cihazi varmis ama emzirdigim icin yapamayiz dediler cunku emzirme doneminde hormonlar çok salgilandigi için tuyler bitmez hatta artabilir dedi uzman.emzirme bittikten sonra 6 ay bekliyecekmisim sonra yapiyorlarmiş cok kafam karisti ya 😏
Soldansoldangeliyorlar Asyasemin2013 alexandrite lazerden memnun kaldınız mı? Acı oluyor mu genital ve koltuk altında? 10 üzerinden kaç verirsiniz acısına mesela😂 bende başlamak istiyorum ama acıcak diye çok korkuyorum 🥶
Ebruverkan1 Soldansoldangeliyorlar ikisinede 8 veriyorum hatta 9 bile olabilir. Ama uyusturucu krem satıl alıyosun bi nohut kadar genitale sürsen yeter. 10 üstünden 2 bile hissetmezsin
Asyasemin2013 Soldansoldangeliyorlar çok memnun kaldım. Çok kıllı biri olarak o kadar rahatımki şuan🤭 evet açıyor ama ağda yaparkende o kadar açıyor öyle düşünün. Biraz dişinizi sıkarsınız. Bide onun ayarı var isterseniz dayanamazsanız ayarını düşürtürsünüz
Ebruverkan1 Ben 10 ay sonra başladım alexe giriyorum 5.seansıma dün girdim sadece bikini bölgesinin alt kısmı kaldı ve kollar kaldı diğer yerlerde çıkmıyo çıktıkça gidiyorum. Ve en etkilisi adetten sonra 4.gün patır patır döküyo kılları. Komple seansa giriyorum
arda10 Bende paket almıştım 2 seans gittim sonra hamile olduğumu öğrendim ve ara verdim sezeryan doğum yaptım 3 ay geçti kaydımı dondurmuştum ne zaman başlamalıyım bende bilemiyorum
RabiaOztrk22 ozlemtuncay46 benim kızım şu an 7 aylık ben 2-3 ay önce konuşmuştum ama bana hiç sormadı be kadar oldu doğum yapalı diye. Ben sordum herhangi bir sakıncası var mı diye yok demişti
Prenses_Liya minikkbebegim Neden 3. Paketiniz bitmiyormu bende gidiyorum şuanda Her doğumdan sonra çıkıyor mu veya 1 paket yetmiyor mu benim sabrım yok o kadar 🤭
minikkbebegim Prenses_Liya kişiden kişiye değişir o tamamen bir bitme beklemeyin zaten ama oldukça azalır 1 pakette benimki çok azalmamisti 2. Paket in ortalarında bitmeye başladı o size tüyünüze bağlı yani ama büyük rahatlık bi gidiyorsunuz 2 Ay kafanız rahat