zezelik85 benim ananem kolon kanseri.yaklaşık 32 sene önce teşhis konuldu ameliyat oldu kolostomi torbası kullanyor.doktoru ne dediyse harfiyen uydu halada uyuyor.şuan 88 yaşında ve maşallah hala sağlığı yerinde.bazı hastalara kolostomi torbadı takılmıyor bağırsak uzunluğu yeterli olduğundan.ananemde maalesef büyük bölümü aldılar o yüzden torba kullanıyor.instagramda bi genç var yabancı ve sporcu şuan adını anımsayamadım ama oda kolon kanseri ve torba kullanıyor gayette iyi.iyi düşünün iyi olsun,moralinizi asla bozmayın,mümkünse doktoru dinleyin ve babanıza moral verin.çok geçmiş olsun Allah şifalar versin inşallah