Çok geçmiş olsun Allah şifa versin inşallah.benim babama da kolon kanseri teşhisi kondu ama ameliyatla alındığı için ve erken teşhis olduğu için sadece kontrole gidiyor 3 ayda 1 ve her sene kolonoskobi çekilecek işin tedavisi görmedi çok şükür bir yakınımız bize emipure21 diye bir probiyotik önerdi 5 lt suya karıştırıp 21 gün iciyormussun ben babam için alacam tavsiye ederim size de böyle kanaması olan biri kullanmış iyileşmiş resim de var ama ekleyemedim