Merhaba arkadaşlar 🌺
Bugün eşim büyük abdestini yaptığında kan gelmiş çok korktuk , internetten araştırdık kolon kanseri vb kanser vs vs diyor iyice benibi korku saldı yarın için hemen randevu aldım ama gel gelelim ki içim içime sığmıyor herşeyi düşünüyorum 2 tane yavrum var.. şuan bunları yaşarken bile ağlıyorum
Kabızlık, ishal yok , dışkı da incelme vs yok sadece bugün kan gelmesi oldu . Hiç bir belirti yokken sadcee kan gelmesi kanser belirtisi mi çok kötüyüm çok