Nurdemirrr 1 buçuk gün sıkıntılı geçti 2. Gün akşam normale döndü evet . Ateşini takip edin ilk gece sürekli bende hiç uyumadım bebeğimde uyumadı zaten o gün gözü kapalı ama sürekli mızmızdı 4 saatte bir calpol verdim 37,4 oldu en yüksek ateş olarak sonra geçti ama biraz sıkıntılı bir süreç