Kızım 4. Ay aşılarında ateşlenmedi sadece mızmızda biraz o da her zamanki hali söylenip duruyor.. geceleri güzel uyuya bebeğim gece kaka yapmaya çalışıyor. Bu aralar sürekli uykudan bunun için uyanıp ıkınıyor. Sabaha kadar uyuyup uyanıp ıkınıyoruz valla sonu ne olacak bilmiyorum