Nurdemirrr bi tane arkadaşımın bebeği çok sakindi 4.ay aşısında sadece ateşlenmişti hafif, aşı olduğu gün oturmuştuk beraber kız bebekti. Eşimin kuzeninin bebeği de 4.ay aşısından sonra çok ağlamış huzursuz olmuş ateşi baya yükselmiş erkek bebek. Benim oğlum 2.ay aşısında ateşi çıktı arada ağladı arada durdu ateşi 38i geçince calpol verdim bide gece yatarken ne olur ne olmaz diye 🙏🏻 19.unda bizim de 4.ay aşısı