Nurdemirrr Nihn 37.5 le 38 arası olunca ilaç vermemi eklem yerlerine ıslak bez koymamı söylemişti doktor birde çoraplarını limona batırıp giydirenlerde vardı burda okumuştm denedm fayda etmişti
Zeynep1649 Nurdemirrr bunlar kötü günlerin daha kötüleri çok yakında 😂ay imdat ya durum güncellesi veriyorum bağırmaktan sesi kısıldı 🤣
tuche8989 Nurdemirrr 1 ay sonra parmaklarını gırtlağa kadar sokup kusuyolar 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 günde 5 kere üst değişiyoruz 😂
umutku Defnegzm Ben uzun süredir akşamları o saatte yatırmaya alıştırdım ama bu atak döneminde ara ara bizde de onlar oluyor inşallah biran önce atlatırız
Zeynep1649 Nurdemirrr benimkini duymasan çığlıkları duycan bacım 😂 ay şaka şaka her çocuk yaşamıyomuş dur daha gelmeden kafanda kurma iyi düşün iyi olsun
ikiprensannesi0 Nurdemirrr bizde 5 ocakta 4 aylık oluyoruz bizimki bide hasta günlerdir burnumdan getiriyor resmen bakalım aşıdan sonra ne olacak
Nurdemirrr Zeynep1649 son günlerde tanıyamıyorm çocuklarımı zaten 😂 hele 2 gündür napsam memnun edemiyorum sürekli ağlıyorlar uyumak için yatırdığım an kıyamet kopuyor 🤦🏻♀️
muzeyyenayaz Bizim de bir ay sonra aşımız var bende bekleyeyim bari burda. 2. Ay aşıda ateş ve huzursuzluk olmadı inşallah 4.ayda da olmaz. 🙏🏻