Swtlna M_M çok araştırdık birçok doktor erken sünneti tavsiye etmiyor, kendi çocuklarını yapmıyorlar. En az 6 aylık demişti bize doktorumuz, cerrah 10-18 aylar arası tavsiye etti. Siz bilirsiniz tabi yine de herkesin kendi tercihi
Beyza_osmanaras M_M canım zeytin yağ sür kantoron yağı sür iyi gelir benim oğlan 11 aylık şimdi de çok oldu sünnet olalı pipisini geriye doğru çekerken yavaş yap belki geriye doğru itince deri kızarmıştır oda tahriş olmustur
Mrvegrkan M_M bende çok korkuyorum sünneten ya 😔 daha çok büyümeden yaptıracağım bende 3 aylık bizimkide
M_M Yekyek12 o kadar aci vereceyini bilsem zaten dokunmazdim bile. Gecen gun bezinde beyaz boyle bisey gordum.megerse orda biriken seymis. Kendiliyinden akiyor cisle birlikte. Hastanedr kadin cekistirdi evde de ben. Tabi hassas deri. Olan oglusuma oldu😞
GAMA M_M sıyırma işlemi çok yanlış. Kesinlikle yapılmaması gerektiğini söyledi doktorumuz hiç sıyırmadım sıkıntı da yaşamadım. Mümkünse uzman bir ürologla görüşün
Hulyaa60 GAMA bir arkadaşımada doktoru öyle demiş kimi doktor öneriyo kimisi önermiyo anlamadım bizim doktorumuz önerdi mesela yapmıştım 1 hafta falan hiç birşeyle karşılaşmadım acıması aglaması tahriiş falan zaten 1 hafta sonra sünnet ettirdik 😕
Dgndrmz M_M canım pipisinin ucu kapalı vs gibi bileyler söyledimi doktor. Benim oğlumun pipisi kapalı yani sıyrılmıyor zaten hiç denemedm kaynanam denemeye calısıyodu oğlum bikaç ayrıkken kireç olur sıyır dıye bende korktugumdan yaptırmıyodum 2aylıkken doktor kontrolunde pipisi kapalı sunnet yaptırın en kısa zamanda dedi dedim böyle böyle sıyıralım diyo kesınlıkle yapma derisi geride kalır takılır acil sünnete gıtmen gerekir dedi. Bizde böyle bi durum var 6aylık olduk haftaya olcaz ınsallah bızde hani myle bi durum falan yok dimi sizdede cok asırı agladı falan diyince aklıma o geldi
M_M Dgndrmz yani pipisiyle alakali deyilde daha cok gelisimi acisindan olmaz dedi. Biraz kendine gelsin kilo alsin ne bileyim sezeryanli falan dedi. Pipisine bakmadi bile. Zaten dogru durust doktor bulsam disimi kiricam.biktim artik
M_M Burcu35 istiyorum zaten. Doktoru izin vermedi diye korktum bende.bekliyorum bakalim ne zaman.ama bir daha dokunamam.yazik cocuga
Burcu35 M_M Bizim çocuk doktorumuz asla dokunmayın diyordu. Sıyırma işlemide sünnet öncesi oldu bitiklik başladığı için tahriş olmuş bizde sizdede bu durum söz konusu sanırım. Kimi doktor yaptırmayın diyor kimiside yaptırın anne babaya kalmış ve güvendiğiniz doktora inanın bence
Hulyaa60 M_M bizimde doktorumuz öyle dedi yaptım 1 hafta falan hiç acımadı aglamadı tahrişle karşılaşmadım açıkcası kolay sünnet olsun diye öyle yapılması gerekiyormuş zaten 1 hafa sonra sünnet ettirdik 2,5 aylıktı şu an 5,5 aylık
KumsalPoyraz Benim oğlumun pipisinin ucu açıktı doktorumuz gerek yok sıyırıp temizlemeye dedi yapmadım hiç bence gerekte yok zorlamayın sünnet ettirin orda pislik birikmez gerekte kalmaz
Gamzeli2206 M_M oğlunuzun sünnet olması lazım bizim kide öyleydi doktor sıyırayım dedi ama sonradan baktı ki bizde yapılıklık var mış o yüzden sıyırmadı sizde sünnet yaptırın kurtulun geçmiş olsun inşallah
M_M Gamzeli2206 pipiye tam olarak hangi doktor bakiyor? Yani baktiktan sonra cocuk doktoruyla mi karar veriyor?