M_M Kizlarrr.oglumu bugun kontrole goturdum.3.5 aylik.daha sunnet olmadi.Doktor( sahe hekimi) pipisini kontrol ederken derisini sonuna kadar asagiya bastirdi. Ben hic oyle yapmamisdim temizlerken. Oyle olmasi gerekiyormus. Evde de boyle temizle dedi. Bende eve geldim. Geldiyimde bezini acarken derinin tahris oldugunu gordum ama bende onun dediyi gibi tam asagiya bastirarak temizledim.dediyi gibi yod ve zilonka ( yesil sey.turkcesini bilmiyorum) surdum. Kisa sure sonra felaketin tam ortasindaydim. Simdiye kadar hic aglamadigi kadar agladiii. Aman tanrim didim. 😐 bezsiz uyutmak zorunda kaldim. Zaten takdigim anda ciglik cigliga agladi.zorla uyutdum.omrumden omur gitti. Tahris boyleyse sunneti dusunemiyotum bile. Basina boyle bisey gelen varmiiiiii. Yardimmm
Zhnce M_M çok sıyrıldığı için tahriş olmuş Tamam doktorlar boyle yapın diyor ama sonuç olarak canları yanıyor Benim oğluma da baya sıyırmıştı eve geldim bezi actıgım gibi çığlıklar koptu kıpkırmızıydı bende korkmuştum Sonrasında doktorun yaptıgı gibi değilde çok hafif sıyırma işlemi yaptım ama hergün değil ara sıra
biryavuzkusu M_M evet bende duydum bunu ama benim bebeğimin derisi sıyrılmıyordu dardı. Sünnet ettirdim 5. Ayında bir gün ağladı sonra ağlamadı. Sizde her açtığınızda değilde 2 günde bir falan yapın ve hafif sıyırın arkadaşların dediği gibi
GmzSnn M_M sürekli sıyırıp temizleyemezsiniz sünnet olursa kurtulursunuz o biriken beyaz tortulardan sürekli sıyırmak ona çok fazla acı werecektir büyük oğlumu 5 aylıkken küçüğü 3,5 aylıkken ettirdim çok rahat ettim hiç tahriş weya temizleme durumu yaşamadım bu yüzden o içerde birikende acı weriyodur artık
Erencinarinannesi M_M yapmayın ben yapmadım şimdi sünnetimizi de olduk o şekilde geri çekmeler organ kaybına kadar gidebiliyor çoğu doktor tavsiye etmiyor
M_M Zhnce Swtlna biryavuzkusu Rzgr eve geldiyinde gostermisdi aslinda.ama o zaman o kadar bastirmamisdi. Bugun gorduyumde zaten kendisine de soyledim ilk defa gorduyumu. Boyle yaparsam zarar veririm diye. Oda korkma bisey olmaz dedi. Ama ben oglumun bu gunku gibi aglamasinu huzursuzlugunu hic gormedim.bide kendimi oyoe suclu hiss ettimki aglamamak icin zor dayandim😑 bebe pudrasi falan surdum. En son utudugunda bagladim bezi. Ne sure bilirim.siz ne yaptiniz?
Swtlna Benim oğlum 10 aylık sünnet oldu, sünnet olana kadar da olduktan sonra da hiç öyle bir temizlik yapmadım, böyle bi şeyde duymamıştım. Sünneti de çok rahat geçti. Tahriş olduğu için canı yanmıştır, sünnetten korkmayın öyle bi acısı olmuyor cünkü
Hmdk Swtlna sünnet sırasında canı cok acıdımı nasıl oluyor ben cok korkuyorum oğlumu nasıl yaptırıcam diye
Handan57 biryavuzkusu afedersn canım bu konuda bir bilgim yok benim oğlum 5 aylık ve bu zamana kadar böyle bisey yapmdk hiç kimsede bisey demedi ne gibi bi sorun olur yapsak yada yapmasakk 😑😑😑
Rzgr Doktorumuzda her kontrolde bunu yapiyor ama bize her defa bu sekilde temizleyin demedi. Sanirim doktorunuz biraz fazla tahris etmis oglunuzun cildini.
Swtlna Hmdk ben de sizin gibi çok korkuyordum ama korktuğum gibi olmadı. Biz genel anestezi ile yaptırdık dolayısıyla sünnet esnasında hiçbi şey hissetmedi. Uyandıktan sonra da Bi kaç saat huzursuzdu ara ara ağladı hepsi o kadar. Pipisi saygılıydı doktorumuz 2 güne sargılar düşer sizin bir şey yapmanıza gerek yok dedi öyle de oldu. Bir de dediğim gibi biz sünnet öncesinde de hiç sıyırarak temizlik yapmadık
Tumes Hmdk omrumden omur gitti narkoz verdirtmedim oglumu susturamadilar o icerdw ben disarda agaldim. Ama keske dogdugunda yaptirsaydim dedim. Sunnetten sonra ilk çişlerde cok ağlıyor cani yanıyor ama sonra alışıyor anlamiyor bile
Swtlna M_M küçük sünnet olanlar bezin içine kağıt bardak kesip koyuyorlar bezle temas etmemesi için öyle bi şey yağabilirsiniz sanırım
Suzann Ben oğlumu 20 günlükken sünnet ettrdim inanın korktuğum gibi olmadı çok şükür bir haftada bişey kalmadı ilerlwdikçe daha çok zorluk oluo bunun emeklemesi yürümesi derken kalıoda kalıo büyüdükçe ney ne anlıolar daha zor oluo geçmiş olsun
M_M GmzSnn dediyiniz gibi icinde beyaz seyler vardi. Ben hafifce bi yikari bi asagi yapip temizlediyimi sanirdim.megerse icerisi kotu durumdaymis. Ben 40i ciktigi gunden yaptirmak istedim sunnetini. Nevropatolok izin vermedi.neymis kafasini tutmuyormus.ayagini basmiyormus falan filan. Daha erken.yaptirirsan kotu olur. Hastalanir dedi. Ilac yazdi bir suru. Almadin tabiki.O zaman 2 aylikti. Bana ne kadar vicdansiz annesin dedi sunneti erken istiyorum diye
Cren Bende oğluşumu daha 3 ayını girmemişti bir klinikte sünnet ettirdik lokal olarak. Sadece ilk bir kaç çiş çok zor oluyor eve geldikten sonra 1 saat falan susmadan ağladı ama başkada hiç bir sorun yasamadık çok şükür şimdi iyiki erkenden yaptırmışım diyorum korkmayın yani
M_M Cren zaten 1 de geldik eve. Aksama kadar huzursuzlandi.aksam da 2 saat agladii. Yani sunnet olsa o kadar aglamazdi belki
Swtlna M_M çok araştırdık birçok doktor erken sünneti tavsiye etmiyor, kendi çocuklarını yapmıyorlar. En az 6 aylık demişti bize doktorumuz, cerrah 10-18 aylar arası tavsiye etti. Siz bilirsiniz tabi yine de herkesin kendi tercihi
Serap46 M_M ya nası doktor o ne alakası var hayret bi şey? Biz 3 günlükken yaptırdık iyi ki de yaptırmışız. Yavrum hiçbi şey anlamadı bile. Kağıt bardak falan da koymadık normal bağladık bezini bikaç günde iyileşti. Evde de canı yanmadı hiç ağlamadı
GmzSnn M_M ne alakası warmış kafa tutmama ayak basmamayka sünnetin doğar doğmaz yaptıranlar deli o zaman
Yekyek12 M_M ah kıyamam ya, hekimanne nin bunla alakalı yazısı vardı gömülü pipilerde yada bazı durumlarda bu işlemi yapmak gerek ama gerçekten yapmalı mı bilemedim. Ben hiç yapmadım oğluma şu an 6 aylık. Kayınvalidemlerde yapmıyor musun fln dediler ama eşime gereken şeyleri söyledim
M_M Yekyek12 o kadar aci vereceyini bilsem zaten dokunmazdim bile. Gecen gun bezinde beyaz boyle bisey gordum.megerse orda biriken seymis. Kendiliyinden akiyor cisle birlikte. Hastanedr kadin cekistirdi evde de ben. Tabi hassas deri. Olan oglusuma oldu😞
Burcu35 M_M Sünnetten korkmayın gerçekten kolay geçiyor ilk gün ilk çiş zorlayıcı o kadar. Benimde oğlumda bitiklik oluşmaya başlamış doktor sıyırdı kıpkırmızı oldu. Tek verebilceğim tavsiye eğer sünnet düşünüyorsanız dönmesini beklemeden bi an önce yaptırmanız. 3-5 güne geçiyor zaten 😊
M_M Burcu35 istiyorum zaten. Doktoru izin vermedi diye korktum bende.bekliyorum bakalim ne zaman.ama bir daha dokunamam.yazik cocuga