M_M geriye doğru itmenin mantığı o bölgede idrar birikince pudramsı küçük şeyler oluşuyor ve önünü tıkıyor idrarı yapmasını zorlaştırıyor çok abartman arada bir kontrol etseniz yeter her gün vs yapmanıza gerek yok. Hatta dediğim gibi önünde biriktiyse hafif geri itince görünür çıkar. Çok fazla arkaya sıvazlayıp ucunu gerginleştirimce bez tahriş eder