Benimde oğlum 2 buçuk aylıktı yeni sünnet oldu.Lokal anestezi ile bölgesel uyuşturuldu.Doktorumuz bu konuda çok iyiydi.Bize gelmeden önce bebeğimizi biraz uyanık tutmamızı uyutmamamızı söyledi.Gelmeden önce yapılacaklar ile ilgili detaylı bir liste attı, bu listede yanımızda getirilecekler vardı bezimizi bir beden büyük almamızı söyledi,karton bardak ,bebeği oyalamak için yalancı emzik ,biberon getirmemimizi söyledi,dinletilecek müziğe kadar yazmıştı. Biz hastaneye gittiğimizde bebeğimiz zaten uykusuzdu daha sonra ağızdan şurup verildi ,iğne ile uyuşturmak için bir odaya gittik orada biraz ağladı daha sonra bebeğimi uyutmamı istedi zaten hemen uyudu .Daha sonra sünnet için müdahale edilecek odaya götürdük eşim ve bende yanında girdik izledik .O sırada mışıl mışıl uyuyordu işlem 10-12 dakika kadar sürdü,her şey çok güzel geçti. Hastanede bir saat kadar durduk o sırada bize yapılacaklar ile ilgili yine liste verdi,reçete verdi o gün ağrısı olmasın diye calpol verebileceğimi söyledi.Daha sonra iki tane krem verdi thiocilline birde redekain ve ya muadili anestol bunları 2 hafta boyunca 8 saat ara ile sürmemizi söyledi pipisine kaka bulaşırsa buna elinizle müdahale etmeyin saf su ya da kaynattığınız suyu 10 cc ilk şırıngaya çekin bölgeye sıkın dedi, ilk hafif şişlik morluk olabilir bunlar geçici korkmamızı söyledi zaten kontrollere de çağırdı. 3.gün banyo yaptırdık hiç bir sıkıntı ağrı yaşamadık. 1.ay dolduğunda son kontrole gelmemizi bu kontrolde dikişlerin durumuna bakacağını yapışma tarzı bir şey oldu mu ona bakacağını söyledi dikişlerin kendiliğinden döküleceğini söyledi. (Bez için çiş göstergeli olmasın dedi pipisine yapışabilir dedi,bu yüzden göstergesi olmayan bez aldık )Bizim sürecimiz böylece bitmiş oldu her şey çok güzel ve sorunsuzdu umarım herkesin öyle olur .