miralpegeninannesiii Gmzkyr evet benzer şeyler yaşamışız bizde erkenden atlattık ve kolay geçti umarım tüm annelerin de öyle geçer 🥰teşekkür ederiz
Gmzkyr sanabeyinalacam bizede koymazsak iyi olur demişti ama onsuz duramadı koyduk rahat etti bezi sürekli değiştirdik ve bardağı yeniledik. 3. Günde koymadık artık . Ama ilk gün koymadığımızda çok ağladı koyunca normale döndü bende koymaya karar verdim
Gmzkyr bebitom12 hayır 15. Gün kontrole çağırdı onda söyleyecek sanırım . Şuan sadece 7 gün pansuman sonrası kantaron dedi
bebitom12 Gmzkyr sağolun bugun 3. gun pansuman yaparken biraz huysuzlugu var çişini yaparken ağlıyor onun dışında genek olarak iyi denebilir sozede geçmiş olsun