Yaptıracak olan annelere fikir olsun diye yazmak istedim . Doktorumuz 6. Aydan önce önermemişti bekledik. 6. Aydan sonra yaza denk geldi ( Antalyada yaşıyoruz) hadi yaz bitsin bu sefer diş çıktı derken 9.5 ayı bulduk ☹️ tabi o arada bizim sıpa emeklemeye başladı , hatta elimizden tutup yürüyor falan beni iyice telaş sardı 🫣 özel hastanede ürolog ile görüştüm , hiç sevecen yaklaşmadı ( sürekli büyük hastaları oldulu için sanırım ) biz çocuk nasıl durur bilmeyiz anne olarak onu sen ayarlıcaksın ben sadece keserim hatta durmayacağını düşünüyorsan genel anestezi verelim falan dedi , koşarak uzaklaştım 😵💫 özel bir klinikte çocuk sünnetçisi ile görüştüm . Gayet öğle uykusunda yapbileceğimizi uyanırsada oyalamak için çeşitli oyuncaklar olduğunu söyledi ve gün aldım. İlk öğle uykusundan 1 saat önce klinikteydik hemen uyuşturucu krem sürdüler orda oğlumla oynadık kaydırak falan filan vardı ortama alıştı o sürede. Sonra iğne için odaya aldılar ben oğluma kitap okurken hemşire aşama aşama iğneyi yaptı 5 dakika falan sürdü, uyuştukça tekrar vurduğu için hiç hissetmedi bile. Sonra uyku odasında oğlumu uyutabileceğimi söylediler . Benim bu konuda ümidim pek yoktu çünkü uykusu hafif bir çocuk. Yinede uyudu getirdim ama tabiki bezini açarken vs kımıldanmaya başladı ve yan yatmak istedi. Doktorda bu şekilde başlayıp uyanırsa daha panik olacağını direk uyanık yapmayı teklif etti. Tecrübesiyle yönlendirmesi çok iyi geldi ışıkları açtılar ben ordaki farklı oyuncakları göstermeye başladım zaten uyku sersemi olduğu için hiç direnmedi. Doktor işleme hemen başladı. Normalde ekran göstermediğim için çocuk şarkısı açtım ilgisini çekti o arada 10 dakikada işlem bitti zaten 😇 hemen calpol verdiler. sonrasında eve dönerken arabada ağladı çünkü uzak mesafeydi ve artık uykusu gelmişti ama acısıda başlamıştı sanırım. Eve gelince biraz mızladı hiç mutlu olmadı uykusuzluk acı birbirine girmişti ki calpol saati geldi hemen verdim ve uyutmaya götürdüm. Yaklaşık 2.5 saat uyudu uyandığındada bardak koyduk ve hop herşey bitmişti hava alsın diye dışarı çıktık. Bebek arabasıyla gezdik , parka gittik sallandı falan eve geldik. Böylece bitmiş oldu ✅ ilk gün ağrısı olmasada calpole devam et demişti saatlerine göre vermeye devam ettim . İlk gece sadece uykusundan kalkıp ağladı . Çişten dolayı bez şişince baskı yapmış hemen değiştirdik . 3. Gün banyosunu yaptırdım ve bardak kullanımını bıraktık. Şuan sadece sabah ve akşam pansumanda ağlıyor ondada batikon sürüyoruz o yaktığı için onunda 5. Gün son günü. Antibiyotikli krem sürüyoruz o zaten yakmıyor. Birde 3. Günden sonra kantaron yağı önerdi onu kullanmaya başladık yapışıklık vs yaşamadık. Umarım yaptıracak olanlra fikir olur çünkü yaptırmadan önce tüm sünnet postlarını okumuştum 🙃 keşke yaptırmasaydım diyen falan vardı eyvah demiştim . Olumlu hikayemiz umarım cesaret verir . Çok kalp 💓