bananeabiya NesAryzey o zaman sorun yok. Spiral düzensizlik yapıyormuş ondandır canım bi de ilaç falan kullandıysan bu ay onlar da gecikme yapabiliyor
geceuyumayanne1 NesAryzey bende en son kontrole Kasım ayında gitmiştim yerinde sıkıntı yok demişti doktor dün adet olmam gerekiyordu olmadı ağrı falanda yok inşallah bian önce olurum insan çok korkuyor ya
NesAryzey psikolojiksorunlu-ana amin valla olmakla olmamak arası birşey anlamadım ama kesinlikle spiralden
Mehtap08 NesAryzey korkma bende 1 ay önce kontrol ettirdim bi kaç aydır adetlerim 40 günde 42 günde bir oluyor bu ayda 44.gün oldu dedim bu sefer hamileyim galiba ama hasta oldum şükür ki
psikolojiksorunlu-ana Mehtap08 oha 40 gün mü benim 17.gun bugün daha olmadım kahverengimsi lekenme oluyo ama gelmedi bişey 🥺
Mehtap08 NesAryzey ben hasta oldum mesela sorun etme arada düzen değişiyor bi ara ayda 2 kere oluyordum mesela bende çok korkmuştum sonra da düzen değişti şimdi uzun aralığa geçti sürekli değişiyor 1 senelik takılı olduğu halde
NesAryzey dearsementa evet normal korunun ama yoksa beklenmedik birşey yaşabilirsiniz bende 3 ay sonra adet görmüştüm doğumdan sonra
adenit ebruegehan bende ekimde doğum yaptım üç gün önce spiral taktırdım size de antibiyotik verdimi doktor bana aksef diye bir antibiyotik yazdı kullanıyorum aama bebeğimi emzirmiyoeum buzluktaki sütlerimi kullanıyorum siz emzirmişmiydinzi
Mehtap08 adenit bana da taktığında vermişti aynı antibiyotiği ve emzirebiliyorsunuz onla bende emzirmiştim bebeğim 2 aylıktı
ebruegehan adenit hayır spriralden sonra hafif bi kanama ve ağrım oldu ama doktorum geçecek adapte sürecinde olur dedi ve başka ilaç kullanmadım