Bende Ekim de doğum yaptım kasımda 40 kontrolünden sonra hormonlu spiral takıldı sonrasında bi kaç rahatsızlığım oldu bu yüzden geçenlerde bi kontrol randevusu aldım . Rahim gayet iyi iç dikişlerim falan gayet iyi sıkıntı yok dedi doktor ama spiral i göremedi ilk sonra bi birbirimizle bakakaldık doktorumla bi daha yattım spirali. Aradık ultrason bi yandan ipi fe biraz kısa kalmış sanırım son anda gördük artık içim rahat etti 😂 doktorum da benimde hormonlu spiraldeb sonra kendimde biraz kilo alımı - emzirmeme rağmen ) bide saçlarımda aşırı aşırı dökülme çene bölgem de de sivilcelenmeler başladı . Sanırım bundan diye düşünüyorım