Merhaba ben en son 24 Kasım da adet gördüm ve yaklaşık 10 gündür gecikmem var bakır spiral takılı Kasım da adetliyken kontrolüme gittim herşey normal spiral yerin de dedi sadece yanma için fitil yazdı onu kullandım benimle aynı durumu yaşayan varmı normal mi bu aklıma gebelik düşüncesi gelmekten iyice stres oldum ama spiral yerindeyse mümkün değildir