NesAryzey dearsementa evet normal korunun ama yoksa beklenmedik birşey yaşabilirsiniz bende 3 ay sonra adet görmüştüm doğumdan sonra
Mehtap08 adenit bana da taktığında vermişti aynı antibiyotiği ve emzirebiliyorsunuz onla bende emzirmiştim bebeğim 2 aylıktı
ebruegehan adenit hayır spriralden sonra hafif bi kanama ve ağrım oldu ama doktorum geçecek adapte sürecinde olur dedi ve başka ilaç kullanmadım