tde_kbr ne demek rica ederim, bende teşekkür ederim dilekleriniz için. Her bebekte küçük bir delik oluyor bir yaşına kadar kapanıyor doktorumuz böyle ifade etti. Beyin kalp cerrahları ayrı zamanlarda gelip yoğun bakımda kontrol etmişlerdi çocuk doktorumuz bilgilendirmişti. En az iki kilo olmadan bebeğiniz güçlenmeden almayın sağlıkla çıksın küvezden. Bir tanıdığımın İst da erkenden vermişler bebeğini o çok daha erken doğmuş bir bebekti şu an kilo almada, gelişimde gecikmeler yaşıyor. Erken çıkmasınında etkisi varmış. Her gün görmeye gittim bebeğimi, süt bez ıslak mendil çok ihtiyaç oluyor onları götürdüm son 4 gün kala kanguru eğitimi için aradılar doğumdan sonra ilk defa orada bebeğimi kucağıma alabildim, enjektörle beslemeyi öğrettiler, sütümü sağıp içerisine aptamilin anne sütü güçlendiricisini ilave ediyordum öyle besliyordum. Bu arada yalnız olmamak çok iyiydi iki saatte bir süt sağmam lazım ve bebeğin de iki saatte bir beslenmesi lazım. Annem çok destek olmuştu. Uyumakta süt yapıyor. Bebeğim üç kilo olana kadar enjektörle besledik, sonra baktık 60 cc nin sadece 20 cc sini içirebiliyoruz hep akıyor, biberon vermeye karar verdik. Biberonla 30 cc iciyordu gun gectikce artti 3 aylik olduğunda biberon + meme gidiyorduk hatta. 4 kilo olunca aptamili bıraktık ve direkt sadece emzirdim. Şu anda da sadece anne sütü alıyor önümüzdeki ay ek gıdaya başlayacağız. Çok hevesli bir şeyler yemek istiyor gözü elimizdekilerde oluyor çiğneme hareketlerini yapıyor. Hastaneden 23 gün sonra ciktik,2-3 gun sonra isitme testi yapildi. Sorun cikmadi. 2 aylıkken periyotlarını hatırlamıyorum 37 ve 39. Haftalarına tekabül ediyor olabilir, rop muayenesine götürdük, ameliyathanede bakılıyor bebek için zararı yok gözleri kızarıyor biraz. Sinir gelişimi tamamlanmış dedi doktorumuz bir problem yaşamadık.