Aybuke ah ah zaten canı burnunda oluyor insanın bir de bunlarla uğraşmışsınız çöm üzüldüm sizin adınıza. İnş bundan sonraki süreciniz çok güzel geçer, yaşadığınız bütün sıkıntıları unutursunuz. Sağıyorum sürekli sütümü göğüslerim acıyor ama ne yapalım yeter ki iyi olsunlar