tde_kbr öncelikle Rabbim saglikla kavuşmayı nasip etsin canım. Ben de yaşadım ikizlerimden biri 24 gün diğeri 36 gün küvezde kaldi ama şimdi yanimdalar çok şükür. Canim benim bu günler gecicek canını sıkma stres olmaman lazım. Bana hep soylerlerdi ben de sana soyliym, orda çok daha iyi bakicaklar. bebegin cok kucuk sen ustune duseni evinden yapicaksin kavusana kadar. Bir süt sağma makinesi almalısın canim. Ben gündüz 2 3 saatte bir 15 er dakika,gece de 3 saatte bir alarm kurup 15 er dakika süt sagiyordum ve sütüm o kadar coktu ki anlatamam sana. Ama sagmazsan sütun azalır. Sagdigin sütleri dondururmalisin. Çünkü sagdikca sütun çok articak dondurmazsan ziyan olur. Rabbim sabır veriyor inan bana insallah tez zamanda kavusursunuz