tde_kbr benimki de 35+6da doğdu. Solunum problemi vardı, 4 gün yoğun bakımda kaldı. Sütünün gelmesi için yapacağın tek şey emziriyormuş gibi kendini sağmak. Başlarda 1 çay kaşığı geliyor ama sonra inan açılıyor. Benim 3 gün sonunda 30 ml civarında gelmeye başlamıştı. Sütünü sağıp mutlaka gönder. Bir de Bebek 3 kg olana kadar doktor anne sütü zenginleştiricisi diye bir şey önerdi. Adı eoprotin; aslında aptamil. Onu anne sütünün içine koyuyorsun; Bebek daha hızlı kilo alıyor. Biz faydasını gördük.
Solunum sıkıntısı varsa genelde 1 hafta-10 gün tutuyorlarmış ve prematürelerde sarılık oranı daha yüksek olduğu için sarılığını sürekli takip ediyorlardı. Hiçbir şey olmuyor; sağsalim kucağına alacaksın hiç merak etme.