33+4 te doğurdum bende hiç merak etme fazla kalmaz ayrica ışık hızında buyuyorlar sütün için bir elektrikli pompa al ve devamlı sağ meme ne kadar uyarilirsa ve bir damla bile süt çıkarsa o kadar çok çok artacaktır boşver yemeyi su iç bol bol sonra olursun 100 kilo düzenli ve sağlıklı beslenmen guzelcene uykuman stresten uzak kal sütün çok olur birde biz işitme testinden geçemedik korktuk ama doğum haftasına girince kendi kendine düzelti troitleri çok yüksekti zihinsel gerilik dediler şükür oda doğum vakti gelince kendi kendine geçti o yüzden bir sorunla karşılasirsan sakın panik yapma :)eve gecince bence misafir alma bir sure ,evi hep havalandir temiz tut ne kullanırsan miniğe kaynatıp kullan her gün uygun oda ısısında banyo yaptır oyle çok kalın giydirip çok sıcakta boğma çocuğu sicak daha cok hasta eder rahat nefes alamaz ve bakteri ürer 24 derece en fazla ve bırak hep memene yapışık kalsın emsin emmesin orda yaşasın hep bol bol ten tene temas yap kokla bu zamanlarini bile ozliyceksin bol bol videosunu çek Allah sağlıkla büyütmeyi nasip etsin.😍😍