tde_kbr Bebeğim 33+3 günlükken bugün erken doğdu ve küveze alındı. Bu konuda bilgisi olanlar bana yardım edebilir? Ne kadar kalır bebeğim ona bir şey olmasından çok korkuyorum, ne yapmam gerekir bu süreçte sütümü arttırmak için 🙏
mummy tde_kbr inşallah bir şey olmaz annesi orada ona iyi bakarlar merak etme umarım en yakın zamanda kavuşursunuz☺
Dykdyk tde_kbr Öncelikle göÜnüz aydın ve acil şifalar diliyorum. Geçen sene ikizlerimden birisi 8 diğeri 15 fün küvözde kaldılar. Biri solunum sıkıntısından dolayı diğeri emme refleksi gelişmediği için. Öncelikle sabırlı ol canım bol bol dua et. Hergün hastaneye gideceksin bebeğini emzirmek için evdeykende 3 saatte bir sütünü sağıp dolaba koy hastaneye gittiğinde yanında götürüp bebek hemşirelerine veriyorsun. Zor bir süreç evet ama geçiyor inan.
nilveannesi tde_kbr biz de 32 haftalık doğduk 36 gün küvözde kaldık. Şimdi Kronolojik 3 aylık olduk. Düzeltilmiş 40 günlüğüz. Dert etme kollarına alacaksın geç te olsa bebeğini ❤️🙏🏻
tde_kbr Dykdyk teşekkür ederim Allah razı olsun. İnş benim bebeğimde kısa süre küvezde kalır. Dediklerini yapacağım muhakkak
giz tde_kbr hic endiselenme benim kizim 39+2 oldugu halde 2.480 dogdu kuzumm tek avantajimiz küvöze girmedi ama kucuk dogan bebekler cok hirsli oluyor cok mucadeleci oluyor kendini simdiden hazirla buna derimm 💕 emin ol ordan ciktigi anda o mucadeleci olusunu her kucagina alisinda deneyimlicek ve kendini harika hissediceksinn 🙏
Alabay tde_kbr canım benim ikizlerim 31+3 1.300 gr doğdular şuan 7 aylığız 1ay küvezde yattık bazı sorunlar yaşadık ama çok şükür ikiside evimde kucağımda... bol bol dua et sütün için bol su iç bulgur pilavı dereotu soğan salatası ye sütünü sağ ve stok yap çok lazım olacak asla kötü düşünme onlar çok güçlü inan sen bile şaşıracaksın nasıl büyüdüklerine🥰
tde_kbr Alabay oh maşallah büyümüşler bile çok şükür 🙏 tamam canım çok teşekkür ederim önerilerin için
emelgiray Benım oğlumda 33+3 te 2160 gram dogdu çok benziyor hıkayemız 8 gün küvözde kalıcaktı fakat benım panıkliğimden dolayı(emziremiyordum bişey olur diye) 11 gün kaldı çok şükür evimize getirdik önceden erken doğum riskim oldugu ıcın cıger gelıstırıcı vurulmustuk fakat yınede solunum destegı ve emme refleksı gelısmedıgı ıcın kuvozde kaldı.merak etmeyin çabuk büyüyorlar mutlaka eve cıkıncada kimseye kulak asmadan iki saatte bir mutlaka besleyın bazen buyukler bebekler uyuyarak buyuyo dıyolar ama sarılık ve kılo kaybetmemesi icin kimseyı dınlemeyın hep besleyın ve normal doğum süresi gelene kadar doktor kontrolu dısında dısarı cıkarmayın benım doktorum ızın vermemıstı daha anne karnında sayıyoruz demıstı odasına kimseyı almayın misafir kabul etmeyın bırakın kızan kızsn çok sterıl olması gerekıyor her alt degıstırmeden sonra ellerinizi mutlaka yıkayın aklıma gelenler bunlar ınsallah tez zamanda allah sağlıklı sekılde evınıze getırmeyı nasıp etsın minik kahraman onlar
tde_kbr emelgiray Allah razı olsun bunların çoğunu bilmiyordum çok işime yarayacak inş 🙏 maşallah az kalmış sizin bebişiniz inş benimki de çok kalmaz. Aklım hep onda. Kilo olarak da yakınlar inş benim kahramanımda sizinki kadar güçlü olur.
[silindi] tde_kbr Geçenlerde aynı haftada bi tanıdığım doğum yaptı yaklaşık iki haftadır küvezde. 1460 gr olmuş 2000gr da çıkaracaklarını söylemişler.
tde_kbr [silindi] ya benimki 2.100 doğdu ama her ihtimale karşı mı tutuyorlar bilmiyorum. Direk küveze koydular Doğunca. Bakalım bundan sonrası bol bol sabır bekleyip göreceğiz
[silindi] tde_kbr Solunumuna ve emme refleksine bakılır muhtemelen solunum nedenli direk koymuşlardır onlar düzene girince çabuk çıkar kiloyu beklemez. Rabbim sağlıkla büyütmeyi nasip etsin promalt alıp için günde bi tane sık sık sağım yapın erken doğum boşlamayın bolda su içinsütünüz çabuk bollaşır. 🙏🏻
Payan tde_kbr maaşallah benimki 38de 2700doğdu,gerçekten zayıf doğanlar çabuk büyüyor şuna kendisi şişko patates,siz de en kısa zamanda kucağımıza alacaksınız ve büyüme hızına inanamayacaksınız bol sabır ve dua🙏
tde_kbr [silindi] inş çabuk çıkar. Çok teşekkür ederim dediklerinizi dikkate alacağım. Şimdilik sağma işlemi yapıyorum ama 10 dakikadan fazla dayanamıyorum bakalım ne olacak