tde_kbr Portakal öyle yapmaya çalışıyorum yoksa kafayı yiyeceğim. 8 gün oldu bugün daha bebeğimi kucağıma bile alamadım. Benim yangınım bana yetiyor zaten ama başına gelmeyen anlayamaz bunu gerçekten
tde_kbr Yekyek12 tamamdır çok teşekkür ederim. Eğer içinden çıkmadığım bir durum olursa sorarım yine. İnan’ın sizlerden başka kimse yok desteğim. Allah razı olsun hepinizden
tde_kbr Tgbh28 çık teşekkür ederim Allah razı olsun. Gerçekten cehennem gibi kabustan uyanamıyorum. Bir kucağıma alsam inş ben de biraz olsun rahatlayacağım inş
tde_kbr Aliferman çok şükür Rabbim kimseye muhtaç etmedi. Bir de bebeğime sağlıkla kavuşsam kimseyi istemiyorum İnan
Yekyek12 tde_kbr bizim doktorumuz memeyi reddetmesin ve kilo alması gerektiği için enjektörle verin demişti. Çabuk yoruluyor içemiyorlar ve emme refleksleri iyi olmuyor. Ben 3 kg ulasinca biberon vermistim mamajoo nun meme reddide hiç yasamadık, çok şükür