gedk12 bende 1.6 tog aldım icine giydiririm diye düşündüm bi gelsin bakalım markadan markayada değişiyor sanırım bu ince gelirse banada elime gelince değişim yaparım 2.5la. Ben normalde içine uzun kol zıbın altına pijama üstüne de ince tulum giydirip normal ince battaniye örtüyorum şuan tam oluyor hatta elleri kolları dışarda koltukaltından örtüyorum kendini kapatıyor yoksa ellerini dışarda seviyor hiç soğuk değil. 2.5 tog kalın gelir gibi geldi çünkü bi tık kalın battaniye örtsem terliyor sırtı su gibi