yarmagul kadirkerim bizim oda 24ün altına düşmez ben 2.5 tog giydiriyorum öyle sırılsıklam da olmuyor terlemiyor. Altına askılı atlet giydiriyorum o kadar. Diğer uyku tulumları çok ince ya içim rahat etmedi sonuçta biz bile kalın batanye örtüyoruz 24 derecede. Andywawa markası ben çok sevdim tulumunu öneririm
Maviim kadirkerim 1.6 tog yeterli olur canım bizim öyle içinede kısa kollu zıbın yeterli oluyor bizimde evimiz 23 derece. Waikiki’den aldım çok memnunum
kadirkerim Maviim bende waikikide aldım şimdi 1.6 tog. Denemedim henüz yeni bir termometre sipariş ettim nemde ölçen güvenemedim elimdekine sanki çok oynuyor ona göre giydirip denicem bi gece bakalım nasıl olacak :)
Ranataa Bebeğim çok terleyen biri 🤗 1 tog pamuk kumaş tercih ettim içine sadece kısa kollu zıbın giydiriyorum sırtına da bez koyuyorum ev 23 24 derece oluyor. İçine pijama giydirdiğimde çok fazla terliyor vucudu soğuyor. Çözümü böyle buldum deneye deneye
Maviim kadirkerim Aynen dene aslında bebek için en ideal oda sıcaklığı 22 dereceymiş bizimde işte genelde 22.8 oluyor veya en fazla 23. Onun üstüne çıkmamaya çalışıyoruz çünkü bu sefer huzursuz uyuyor gibi geliyor. En sağlıklısı 22 derecede uyuması ve ona göre kıyafetler giymesi. 1.6 tog da tabelada zaten bu dereceler için içine kısa kollu zıbının yeterli olduğu yazıyor bizde öyle yaptık ne üşüdü ne terledi tam oldu yani. Ben 2.5 tog giydirsem çocuk sırılsıklam olur terden😄 çok kalın bence zaten tog tabelalarında da yazıyor 2.5 18 dereceler için falan yani
kadirkerim Maviim Maviim kesinlikle bizimki kundak bile yaptırmıyor sıkıntıdan altını açınca gülmeye başlıyor 2.5 tog giydirsem uyumazki ağlar çok şükür evler sıcak şimdi minimumda açık petekler ona rağmen yatak odam 24 derece havalandırıyorum hep odanın peteğini kıstım en sonunda vanasından 😀
atilgann cnslsfr 1 togg değeri için içine ne giydiriyorsunuz? Kidzee aldım odanın ısısı 22 23 oluyor gece yatarken. Owlinin almıştım kundaklı kullanamadım sanki üşücek gibi geldi. Umarım bunu kullanabilirim
MamaBearGigi kadirkerim ben uyku tulumu olarak üsttekini içine penye tulum giydirerek kullanıyorum tamamen pamuk 1 tog, ev 24° genelde