kadirkerim Arkadaşlar merhaba bebeğime uyku tulumu almak istiyorum kaç tog alsam evimiz 23-24 derece genelde. Kundak sevmiyor battaniye örtmek istemiyorum hareketli olabiliyor. Önerebileceğiniz marka var mı alabileceğim ?
cnslsfr kadirkerim 23-24 dereceye 1 veya 1.5 tog olmalı diye biliyorum. Bütçeniz nedir bilmiyorum ama KidZee markasını önerebilirim
KkgndZ kadirkerim 23-24 dereceye 1 tog yeterli bilemedin 1.5 tog alın derim benim evimde o derecelerde ben 1 tog aldım merkezi sistem yanmadığı zamanlarda içine body giydirip yatırıyorum ona rağmen sabah uyandığında enseleri ıslak oluyor
yarmagul kadirkerim bizim oda 24ün altına düşmez ben 2.5 tog giydiriyorum öyle sırılsıklam da olmuyor terlemiyor. Altına askılı atlet giydiriyorum o kadar. Diğer uyku tulumları çok ince ya içim rahat etmedi sonuçta biz bile kalın batanye örtüyoruz 24 derecede. Andywawa markası ben çok sevdim tulumunu öneririm
Maviim kadirkerim 1.6 tog yeterli olur canım bizim öyle içinede kısa kollu zıbın yeterli oluyor bizimde evimiz 23 derece. Waikiki’den aldım çok memnunum
Babymom1017 Ben iki tane aldım biri 2.5 biri 3 tog evde 24 derece falan ama hiç üşümüyor sıcakta basmıyor. Genelde bu dereceye 1.5-2 tog öneriyorlar ama benim içim elvermedi ben geceleri üşüyorum çünkü o daha bebek daha çok üşür diye böyle aldım ana yüreği 😄
kadirkerim Babymom1017 2 bucuk tog alıcam lc waikikiden ama yorumlara bakıyorum cocuk su icinde kaldı falan yazmıslar bilemedim terletmekte iyi değil ya
umity Merhaba, e bebekten ben 2tog aldım içine sıcak olunca atlet giydiriyorum, hava o gün kötü ise alttan penye giydirip yatırıyorum diğer türlü ayakları battaniyesine dolanıyordu 2tog uyku tulumu çok işimize yaradi
kadirkerim umity ya benimkide hic örttürmüyor üstünü örtüncede uyuyunca altına giriyor allah korusun örtmeyincede yanakları soğuk oluyor o yüzden uyku tulumu alayım dedim ama evet gece ve sabaha karşı serin oluyor yinede
bisakinol kadirkerim çocuklar terliyor çünkü elyaf dolgu terletiyor bence uyku tulumu alınırken dikkat edilmesi gereken tog değeri ve pamuk dolgu olması. lcw nin elyaf dolgulu uyku tulumuyla çocuğu hasta ettim
kadirkerim cnslsfr orayada baktım evet gördüm 1.5 tog ince normal tulum gibi mi acaba öylede yorumlar gördüm karar veremedim
atilgann cnslsfr 1 togg değeri için içine ne giydiriyorsunuz? Kidzee aldım odanın ısısı 22 23 oluyor gece yatarken. Owlinin almıştım kundaklı kullanamadım sanki üşücek gibi geldi. Umarım bunu kullanabilirim
kadirkerim KkgndZ evet petekleri kıssamda sıcak oluyor ev yani hep 23-24 derecede, terletmek istemiyorum kaç aylık sizin nereden almıştınız acaba
KkgndZ kadirkerim ben trendyoldan aldım 17 aylık kızım 2 yaş aldım bi tık büyük ama daha iyi rahat ediyor içinde görsel ekleyebilirsen atayım sanada bi bakarsın
blgeblk LCW den aldım 2.5 tog bende artık üzerime yorgan attığım için bebeğime de bu seviyede tulum aldım. Gece hiç üşümüyor terlemiyor da. Evin ısısı 23 25 arası değişiyor. İçine uzun kollu zibin ve ince alt pijama da giydiriyorum. Tulum zaten patikli olduğu için ekstra çorap giydirmiyorum. Ben bu şekilde yatiriyorum. Miss 😘👌
kadirkerim blgeblk aa 2.5 tog içinede giydirerek fazla olmuyormu biz yorganları üstümüzden atıyoruz genelde bizde terliyoruz odam küçük olduğu için bakalım şimdilik 1.6 tog aldım lc waikikiden gerekirse içine giydiririm diye en iyisi deneme yapmak sanırım
kadirkerim umity lc waikikiden 1.6 tog buldum aldım bakalım deneyeceğim odamız sıcak oluyor biz bile terliyoruz çoğu zaman o yüzden sıkmak istemiyorum battaniyeyle bile terlediği oluyor petekleri kıssamda yine derece aynı yani sanırım bu iyi olacak
blgeblk kadirkerim Çok ince bir pijama giydiriyorum üstüne de çıtçıtlı zibin uzun kollu yani zaten çıtçıtlı içinde olması gereken altına da giydirmedjm bir kez denedim biraz bacakları üşümüş gibi geldi içim rahatetmedi