Aminehumamoms Selimikomom eviniz genişse olur ama benim evim çok küçük 22 de bile cehennem gibi oluyor uyuyamıyoruz sıcaktan
Poly-ana Aminehumamoms Bizim 25-25.5 arası oluyor hep nemde 55-60 civarı oluyor gayet ideal geliyor bize de
oglumubeklerken Poly-ana valla bizim ev 26yı bulduğu bile oluyor bize tam ideal geliyor 22 23ler de ben donuyoru
masalpera2023 23.5 dereceyi geçince bebekte kızarıklık islik gibi lekeler çıkıyor hemen22-23.5 gerçekten ideal
kivircikannesi Aminehumamoms Evin sıcaklığını hiç ölçmedim. Merkezi sistem, yanınca çok yüksek ısıda oluyor. Peteklere elimizi değdiremiyoruz. Sabahları kızım terli uyanıyor bazen 🙄
mervekb Aminehumamoms bizim ev sıcaklığı 25-26 derece güneşli günlerde daha da sıcak oluyor gündüzleri. 25.5 u düşünce kızıma kalmadan soğuk diyip dereceyi artırıyor eşim çünkü evde yazlık kıyafet ile geziyor çorap bile giymek istemiyor 😅 (Ev büyük belki de o yüzden soğuk geliyor bize 25 in altı.)
Maka_Paka 22-23 gece uyudugumuz oda 18 derece falan oluyor. Klimayla isiniyoruz. Gece klima açmıyorum,tulumla yatıyorum emzirmeye kalktığımda sıcacık oluyor yavrumun bedeni yani demem o ki ne kadar sıcağa alistirirsaniz o kadar hasta olur
Amineduru23 Aminehumamoms benim 22-23arası doktorlar 22-24 arasında olsun diyorlar banyo yaptığı zaman 26 derece olsun. Nem oranı %40 45 arası ideal
Kizilciksurubu Aminehumamoms Doktorumuz bize 22-24 arası ideal demişti. Bazen çok sıcak oluyor oda, pencereyi açıp soğutuyorum. Çok sıcak olunca bebeğim de uyuyamıyor.
Cucununannesi blgeblk nem 75 ila 80 arasinda dedigim gibi ev rutubeyli oldugundan nemi dusuk tutamiyorum :(
09dilek Aminehumamoms bizim genelde 22 23 derece uzun kollu zıbın giydiriyorum bir tayt üste ince tulum bazen çok mu oluyor diyorum