oglumubeklerken Poly-ana valla bizim ev 26yı bulduğu bile oluyor bize tam ideal geliyor 22 23ler de ben donuyoru
Cucununannesi blgeblk nem 75 ila 80 arasinda dedigim gibi ev rutubeyli oldugundan nemi dusuk tutamiyorum :(
sonbezbukucu Aminehumamoms bizim evimiz sıcak doluyor doğalgazı hava çok soğuk olmadıkça açamıyoruz çünkü bu sefer evde nefes alınmıyor
Gozde-Yaman12 Aminehumamoms 11 aylık bebeğim var 22 23 te bile doğalgazda çok sıcak oluyor 21 yapıyorum tam ideal çokta sıcağa alıştırmamak lazım