Selimikomom Hayat76 yani bizim evin ayarını kendimiz ayarlayabiliyoruz 24de duruyor ama ne terliyoruz ne de üşüyoruz bize uygun 1 togla uyuyor oğlum
Hayat76 Aminehumamoms 25 ben yaniyom bebek yanıyor 22 23 iyidir üstü hasta eder bebekleri gece heleki oda serin olmalı 22 20
Hayat76 Aminehumamoms 22 23 24, bu dereceler yeterli ama 24 bile çok 22 23 iyidir hasta olmaz burnu tikanmaz kurumaz
Cucununannesi 20ile 22derece arasinsa ev uyurkende öyle yapmaya dikkat ediyorum evim rutubetli oldugundan nem cok fazla oluyor surekli havalandiriyorum gece uyurkende kombiyi kapatiyorum nurunda kuruluk olmasin diye
Aminehumamoms Selimikomom eviniz genişse olur ama benim evim çok küçük 22 de bile cehennem gibi oluyor uyuyamıyoruz sıcaktan
sonbezbukucu Aminehumamoms bizim evimiz sıcak doluyor doğalgazı hava çok soğuk olmadıkça açamıyoruz çünkü bu sefer evde nefes alınmıyor
Wanderlust Aminehumamoms doktorlarin onerdigi 22-23 onun ustu fazla bebekler sicagi sevmez alistirmazsaniz iyi olur