Benim kızıma oldu 9 aylık dili kıpkırmızıydı böyle pütürcüklüydü diş çıkaramadı bir türlü ısırdı falan sandım ateşlendi 2 gün hafta sonu oldu sonra pazartesi hemen doktora gittim meğer aftmış sprey yazdı adını hatırlamıyorum 2 güne geçti bir de çay kaşığı ile karadut içirdim günde birkaç kere iştahı falan gitti ama çocuğun ya