Tubasahra Tombikdonerartikcokpahali Elin dr ayaginda poposun da cikar o seninki oma benzemiyor.Karadur özünü sür içirme,karbonatlı su ile silebilirsin.Bu arada diger postuna da yazdım demek ki ateşten kaynakli değil farkli bi hastalik var tekrar gidersen ona gore değerlendirirler.Allah yardımcın olsun
Tombikdonerartikcokpahali Tubasahra şimdi karbonat aldım, sürdüm hemen küçük kizima diğer kızım ztaen hicbirsey sürdürmuyor bana burnun da ve gözünün kenarina minik birşey çıktı çok önceden hala var. Aticam birazdan nedir anlayamıyorum
mrsjale Tombikdonerartikcokpahali canım benim ya diğer postlarını yeni gördüm evet el ayak hastalığına benzemiyor bu 😞inşallah bi an önce iyileşirler kuzucuklar ya kıyamam ben onlara acil şifalar diliyorum 😔
Tombikdonerartikcokpahali mrsjale Allah razı olsun canım başka yerinde belirtilerimiz yok el ayak hastalığında sanırım ilaç kullanılmıyor ben de aksine ilaç falan kullanıyoruz el ayak hastalığı değilse bile 6 gün oldu bugün hala geçmedi 🥺
Tubasahra Tombikdonerartikcokpahali İnşallah faydası olur.Tuzlaya yakınmısın orada tuzla devlette Ahmet gökalp var randevu bulabilirsen ona git.Alanin da iyi bi doktor.Büyük kıza kan tahlili falan yapildi mi enfeksiyon varsa dışarı boyle atıyor olabilir.El ayak kesinlikle değil benim 4 çocuğum da yaşadı boyle birsey görmedim
mrsjale Tombikdonerartikcokpahali hangi semttesiniz hangi hastane doktora gidiyorsunuz yavrucak bişey de yiyemiyormuş var mı bi ilerleme o konuda yedirebildiniz mi hiç bişey
Tombikdonerartikcokpahali Tospikcemil evet bulaşıcı olsa bana bulasirdi çünkü ben uğraşıyorum diğer kızımla küçük olan yanaşmıyor pek anlamadım
Tombikdonerartikcokpahali mrsjale İstanbul kartal Lütfi kirdara gidiyoruz. Şükür sabah az birşey yumurta yedi az önce de ilk defa cips yedi belki yer diye aldlmistik bu yumuşak olanlardan şimdi uyuyor 🥺
mrsjale Tombikdonerartikcokpahali bişeyler yedikçe de toparlanır Allahın izniyle , içemiyormuş yazmışsınız ama bol bol sıvı teklif edin yine de . Meyveleri doğrayıp kaynatın suyuna azıcık ıhlamurda ekleyin beraber kaynasın süzüp ılıyınca içirin tez zamanda iyileşir inşallah gerçekten görünce üzüldüm Allah yardımcınız olsun bende bir anne olarak yanınızdayım 🌺
Tombikdonerartikcokpahali Tubasahra hayır tüm tahliller yapıldı hicbirsey çıkmadı şaka gibi karaciğer enzimleri ne falan bakıldı böbrek bakıldı ama yok birssy bulamadilar 🥺 tuzlaya yakın değilim ama yine de bakarım bı
Tubasahra Tombikdonerartikcokpahali İyi bari ya en azindan yüzeysel bi durum demek ki.İnşallah yorumlar da okudum az da olsa yemeye başlamış inşallah bi an önce düzelir.
Hunilininbirii Tombikdonerartikcokpahali karadut özü çok iyi geliyor bide aft için kremler var ama bebeklere uygun mu bilmiyorum çok geçmiş olsun 💕
Akif-63 Tombikdonerartikcokpahali yok deyil Google lensten bakarsanız bulursunuz aktarlardada var ama aynısımı bilmiyorum
Balliberk Tombikdonerartikcokpahali Verdiğim tarifi mutlaka yapın.Hem acısını alır hem de yaraları çabuk iyileştirir.Rabbim acil şifalar versin kuzucuklara