reinamm Zeynep-iremnur1 o azdırıyor malesef pişiği. Bende yıkıyordum altı aydır. Dr bi süre yıkama pamuk yada saf ıslak mendil kullan, yıkanyınca çok az bile olsa nemli kalıyor. Pişik mantara dönüyor
Akgul Zeynep-iremnur1 canım anne sütü alıyorsa yediklerine dikat et benimde öyleydi neler kullandım sonra doktor turşu dan olduğunu söyledi ben yiyordum çünkü
Zeynep-iremnur1 Akgul bana da et ürünleri gelmiyor kıyms tavuk balık et yüzü de kızarıyor hemen ama 2 gün sonda geçiyor poposu geçmiyor
Zeynep-iremnur1 Mutlu_bebegimm valla canm bende doktor travazol ve hamazing diye bi krem var 2 kutu travazol bitirdim diğer krem de yarıladım, ayrıyeten hametan, bepantol, pudra, bebe yağı, bugün de kantron yagı sürdüm şimdi bakalım nasıl olacak 🙈🤦♀️
Zeynep-iremnur1 E_Defne deneyim canm onun pişik kremini ve vücut losyonunu kullanıyorum çok etkili değil gibi
Mtsz4334 Zeynep-iremnur1 sudocrem ve trovazol en iyisi fakat altını değiştirdikten sonra kurulama yapın mutlaka bi kaç güne geçecektir uzun süren pişiklerde travazol krem ile yarar kurulayıp sürmeniz lazım her alt açmada
shuaysegul Zeytinyağı sürme tatlım bebişin poposunu yakar çünkü asitli . Mustela pişik kremi bize çok iyi geldi 1 günde geçirdi .
Dorugum Zeynep-iremnur1 saf zeytinyagini once bi cezvede iice kaynatip asidini attirmaniz lazim yoksa daha cok pisik yapio birde ole deneyin goruceksinjz farkini bn ve kardesim hep ole kullanioruz bebeklwrimize ve hemen gecirio
Zeynep-iremnur1 Merveakca78 valla travazol yazdı geçmedi snein bu ilaçlarını kayıt ettim sabah başka doktora gideceğim söyleyim bakalım canm
GAMA Zeynep-iremnur1 her kalada muhakkak gece gündüz bebek sabunuyla yolayım iyi durulayıp kurulayın. Travazol +hametan + furacin bu üçünü karıştırıp sürdüm ben sabah akşam , sizin pişiğiniz için önerilen ne ise onu kullanın. Bunkren dışında ki popo yıkamalarında sudokrem kullandım . Desitin de kullandım ama çok faydası olmadı. çok sürmeyip 1-2 güne geçerdi. Geçmiş olsun inşallah çabucak geçer 🙏🏻
Zeynep-iremnur1 Elifinannesi101019 bende şimdi sürdüm onu canm Burdan okuyunca sürmeye başladım az önce
Elifinannesi101019 Zeynep-iremnur1 gercekten cok ise yaradi bizde insallah sizin miniginizede iyi gelir 🤲🤲
Tly16_ Zeynep-iremnur1 sudocrem al sür 2 kere pişik falan kalmaz, bnmde prima bez yapıyor pişik evy baby iyi geldi
20Elif26 Zeynep-iremnur1 zeytinyağı asitli bir taşım kaynatıp ocaktan alın öyle sürün ama ben kantaron tek geçerim çok iyi ve doktor önerisi ile kullaniyorm